A-N Maatwerk

Wil je meer informatie? Laat een bericht voor ons achter dan nemen wij contact met je op.

Notuleren

Notuleren is een vak. Wij beheersen dit vak tot in de puntjes en verslaan vergaderingen snel, goed en helder. We zorgen snel voor een prettig leesbaar, compleet en objectief verslag. Indien gewenst wordt dit uitgebreid met een actiepunten- en besluitenlijst.
Daarnaast kunnen wij ook zorgen voor het uitnodigen van de genodigden, het opstellen van de agenda en het vastleggen van de vergaderlocatie.
Wij zijn ad-hoc of op regelmatige basis inzetbaar, ook in de avonduren.
De voordelen:
– Betaalbare professionele verslaglegging.
– Jij kunt je volledig op de vergadering richten.
– Je beschikt snel over degelijke notulen.

Secretariële werkzaamheden

A-N Maatwerk verzorgt alle secretariële en administratieve taken, zoals:
  • Mailings
  • Facturen opmaken en versturen
  • Correspondentie verzorgen
  • E-mails en telefoon beantwoorden
  • Notuleren van vergaderingen
  • Secretariaat voor stichting of vereniging voeren
  • Virtueel secretaresse

Heb je behoefte aan een tijdelijke (directie)secretaresse? Ook dan ben je bij A-N Maatwerk aan het juiste adres. Wij ontzorgen de directie, het management en/of het bestuur door zoveel mogelijk werk uit handen te nemen.
De virtueel secretaresse
Een virtueel secretaresse werkt op afstand. Zij verzorgt al jouw secretariële werk vanuit haar eigen kantoor. Een uitkomst voor kleine zelfstandigen die wel secretariële ondersteuning nodig hebben, maar (nog) geen vaste secretaresse kunnen of willen aannemen, of (nog) geen werkplek voor een vaste kracht hebben.
Jij en je virtueel secretaresse houden (dagelijks of wekelijks, of zo vaak je dat wenst) contact per e-mail of telefoon. Vanzelfsprekend kan zij ook af en toe langskomen voor overleg.
De voordelen van een virtueel secretaresse zijn:

  • Een virtueel secretaresse is flexibel
  • Je kunt haar hulp inroepen als dat nodig is. Je betaalt alleen voor het daadwerkelijk uitgevoerde werk
  • Zij kan ook ’s avonds en in het weekend werken
  • Je hoeft geen werkplek te creëren

Uiteraard kunnen we alle werkzaamheden ook bij jou op kantoor verrichten.

Telefoonservice

Wil je tijdens je vakantie niet continu gestoord worden door de telefoon? Schakel deze dan tijdens je afwezigheid door naar A-N Maatwerk. Wij nemen de telefoon aan met jouw bedrijfsnaam en staan je klanten professioneel te woord. Na afloop ontvang je een overzicht van alle bellers en de acties die gewenst zijn. Bij dringende zaken nemen we uiteraard direct contact met je op.

De voordelen:

– goede bereikbaarheid tijdens je afwezigheid
– betaalbare professionele telefoonbehandeling
– je kunt je bedrijf met een gerust hart achterlaten

Projectadministratie

Een gedegen projectadministratie is bij elk project van groot belang. Wij hebben veel ervaring op het gebied van bouw- en civiele projecten maar zijn uiteraard ook inzetbaar bij andere projecten. Wij ondersteunen projectleiders bij korte of langlopende projecten. Wij denken én werken mee.
De voordelen:

– Wij nemen de projectmanager veel werk uit handen
– De projectadministratie is altijd up to date
– Indien nodig zorgen we ook voor het notuleren van de (project)vergaderingen

Onderhoud websites

Beschik je over een website maar heb je geen tijd of vaardigheden om deze bij te houden. Wij doen dit graag voor je. Wij hebben ruime ervaring met cms’en (concentmanagementsystemen).

De voordelen:

– Regelmatige of incidentele actualisatie van je website
– Bestaande content wordt verbeterd
– Nieuwe acties of informatie wordt toegevoegd

Congressen & evenementen

Wil je je personeel verrassen met een leuk uitje, je klanten vergasten op een businessborrel of moet je op zakenreis en heb je geen tijd om het te regelen? Laat de organisatie dan over aan een specialist. A-N Maatwerk regelt het graag en professioneel voor je.

Wij hebben jarenlange ervaring in het organiseren van congressen, evenementen, trainingen, workshops, incentives voor personeel, businessborrels en zakenreizen. Wij zetten onze expertise graag voor jouw bedrijf in.

Hoe werkt het?
Jij vertelt ons je wensen en je budget en wij doen de rest. We selecteren en boeken de locatie en catering, stellen samen met jou de gastenlijst op, regelen de uitnodigingen en zorgen voor de benodigde hand- en spandiensten en alle overige werkzaamheden tijdens het evenement zelf.